Tuesday, March 3, 2009

Long time no write

Я от колко много много време не съм писала нищо в това пространство, бях го забравила даже, ама ха - как се сетих и аз не знам! :))

И сега следва въпросът - аз какво да напиша? Четох какво съм разказала преди време, общо взето битови забави, какво да се прави! Честит празник - на мен, на теб, който четеш, на България, че нали сме си българи, па и такива ще си останем, даже и тези, дето не го харесват и се изнасят - орисия. Ама на мен нали си ми е много хубаво да съм си българка, та - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!

Хубав ден, не слънчев, ама все пак хубав. Малко е мокър асфалтът. И аз имам хиледи неща да свърша (като всеки - че на нас човеците времето нали все не ни стига), ама ще ги върша после (дето никога не идва). Сега ще чета книжка, май е хубава - "Като гореща вода за шоколад" на Лаура Ескивел. Вчера една ПО-хубава млада дама ми я даде, че аз като казах, че не знам какво е магически реализъм и ме заля с гореща вода.

No comments: